Teenage

this is my life







søndag den 18. september 2011

what is fashion?

Personligt synes jeg det der med mode er lidt svært. Hvad er mode egentlig? Personligt synes jeg er der er mange former for mode. Rock mode, pop mode, street mode, og 80 mode, ja jeg og kunne blive ved. Men er det vigtigste egentlig ikke bare at man føler sig godt tilpas i det tøj man har på?. Hvis man kan bære tøjet kan det nemt komme til at se super godt ud selvom at det egentlig bare at et par cowboy bukser og en t-shirt.
Selv har jeg ikke en bestemt stil. Jeg elsker det rocket, og rå, men også det modne og stilet. Teenage pop er ikke det jeg bedst kan lide, i hvert fald ikke hver dag. Noget af mit ynglings tøj er helt klart mine skovmands skjorter, især den røde! 
Men det her er helt klart et stort spørgsmål, for hvem kan svare? - hvad er mode, og hvad er moderne nu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar