Teenage

this is my life







torsdag den 22. september 2011

and you said he was a girl?!

Emo, pige, punker, bøsse, o.s.v. Han er blevet kaldt meget i tidernes løb, men hvis at der er nogen der siger at han ligner en pige nu... ja så ved jeg ikke hvad der er galt med folks øjne. Jeg har synes at han har været lækker i alle de 3 år jeg har været fan, men nu... mhmm, så moden og mandlig.   



måske kan i ikke kende ham, meeen det her er forsangerne i Tokio Hotel, han har ændret sig en del. han har ikke det store hår(løvemanken) som han er kendt for. Nej nu er håret lyst, og skæget har fået lov at gro. JEG synes i hvert fald at han er lækker, men det har han nu altid været ;)

Personligt er han han et stort idol for mig. Måden hvor på at han altid bare har tænkt på hvordan HAN gerne vil se ud og ikke på om andre synes at han ser godt ud. Den måde at han virker så modebevidst på hans helt egen måde... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar