Teenage

this is my life







onsdag den 16. november 2011

Praktik!!!

som jeg nævnte i sidste indlæg var jeg i praktik ude ved Audi i sidste uge. De første par dage var lidt (meget) kedelige fordi at jeg sad der hvor at de sælger de helt nye biler, og jeg kunne ikke rigtig lave noget, så jeg printede pris lister, og hentede og afleverede post, og gik på lageret for dem, og al den resterende tid sad jeg bare og surfede rundt på nettet.
onsdag, torsdag og fredag kom jeg så ud i det man kalder klargøring. Der gør man bilerne klar til at de skal sælges, nogle af dem er helt nye og lige kommet fra fabrikken, og andre er brugte biler der skal sælges igen, og vi ordnede også biler som havde været på værkstedet, og skulle hentets af ejeren. I klargøring vasker man bilerne, tører dem af, pudser bil og vindue, og støvsuger, o.v.s. alle dage var jeg ved nogle venlige mennesker, så det var virkelig en god uge!

Undskyld stave fejl!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar